ChangetheChange

start with yourself

the future’s bright

leave a comment »

Pentru ca este o zi frumoasa de primavara, pentru ca m-am trezit increzatoare si plina de energie, pentru ca se intampla si lucruri pozitive in vietile noastre, pentru ca uneori este nevoie sa privim exclusiv parte plina a paharului, si pentru alte cateva motive, am decis sa prezint cea mai recenta descoperire a mea :

education-abroad.ro

Nu pentru ca ar mai avea nevoie de reclama, ci pentru ca mi se pare ca fac o treaba excelenta, iar Andreea, consilierul educational este o persoana incantatoare. Chiar daca imi sustin in continuare parerea conform careia nu toate creierele din Romania ar trebui sa fuga spre meleaguri mai primitoare, ca experienta, sau ca informatie, un click nu strica.

Cu siguranta insa, creierele romanesti instruite in scoli adevarate, odata intoarse aici, ar putea schimba ceea ce in momentul de fata pentru multi pare un vis irealizabil, o fantezie demna de un idealist. Subscriu.

Written by sabina alexandra

March 4, 2009 at 15:47

Posted in Change my days

Leave a Reply

